torek, 29. maj 2018

Pušja vas-Humin-Videm-Čedad

V četrtek zvečer sva se spet sama , oziroma smo se sami trije (tudi najina štiri nožna spremljevalka) , odpravili na trodnevno raziskovanje severne Furlanije.
 Najprej sva uživala v sprehodu povprek in skozi Pušjo vas ( Venzone ) , nato sva zajahala ,,bicikle'' in se odpeljala do Humina ( Gemona ) in ker nama še ni bilo dovolj , sva pognala pedala še na razgledno  ,,goro Cumieli''.
 Večer sva izkoristila za še en kratek sprehod skozi Pušjo vas, ogled mumij in na koncu posedanje na trgu ob ... sladoledu.
 Soboto sva želela v celoti nameniti plezanju nad vasjo Somplago , a sva del dneva vendarle namenila tudi nabiranju gozdnih jagod. Pozno popoldne sva se odpeljala na PZA v Videm , použila del nabranih plodov...NJAM in uživala zadnje sončne žarke s knjigo v roki..
  V nedeljo zjutraj je pogled proti severu obetal nevihte- hmmm, tja torej ne greva ...  kolesarjenje nekje v bližini .. to bi pa šlo !
 Že lani sva iz vasi Ponte san Quirino ( Čedad ) opazovala visoko ležeč samostan Castelmonte .... cilj se je ponujal kar sam ... peljala sva se po malo prometni cesti, ki je vodila skozi lepo dolino , potem skozi Svet Lienart in nato strmo proti cilju. Zgoraj sva bila kar nekoliko presenečena nad obilico ljudi ( obstaja še ena , kot kaže, prometnejša cesta ) a vseeno je bil ogled te mini vasice / samostana zelo prijeten.
 Po vrnitvi v dolino sva le še nadomestila izgubljene kalorije in vlago ter se odpravila proti domu...